Problema sesizată
Școala Gimnazială Seaca este o școală din mediul rural. Acest lucru nu trebuie să fie un impediment pentru elevii. Elevii provin din medii sociale precare. De aceea școala vrea să vină în întâmpinarea lor, ajutându-i să aibă parte de o educație foarte bună. Am dori să facem o bibliotecă a școlii, ca un spațiu în care elevii să poată învăța, șă își facă proiectele și temele, să citească mai mult și chiar să se relaxeze. Biblioteca școlii se află într-o sală improvizată cu rafturi depășite de timp, cu un fond de carte învechit peste care s-a așezat praful vremii. În aceste vremuri în care elevii sunt acaparați de telefoane/tablete, lectura nu mai este o prioritate pentru ei. De aceea amenajarea bibliotecii trebuie să fie ca un spațiu funcțional, dar și estetic, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor elevilor, dar și profesorilor care își pot desfășura lecțiile în afara sălii de clasă. Prin urmare, amenajarea unui astfel de spațiu este foarte importantă, pentru că o bibliotecă școlară este un loc primitor și creativ, care ar trebui să-i atragă pe elevi și să îi încurajeze să revină aici cu plăcere, ori de câte ori își doresc.