Problema sesizată
Grupa mijlocie B din cadrul Grădiniței cu program normal Șuțești este formată din 23 de preșcolari care au nevoie de materiale didactice.
Fiind o grădiniță din mediul rural în care situațiile financiare ale părinților sunt precare, ne confruntăm cu una din cele mai frecvente probleme din mediul rural, și anume lipsa materialelor didactice.
Cu ajutorul unui proiect la care am participat în anul școlar anterior am reușit să primim câteva cărți de povești, dar acestea nu au fost suficiente pentru a satisface curiozitatea preșcolarilor și dorința lor de învățare.
Îmi doresc să îi pot învăța și arătă cat mai multe lucruri practice deoarece spațiul educațional/grădinița este singurul loc în care se concretizează educația preșcolarilor.
Atragerea copiilor în grădinița este principalul meu obiectiv și consider că realizarea a cat mai multor activități practice, intuitive și demonstrative mă poate ajuta in realizarea obiectivului meu.
Ne-ar fi de mare ajutor planșe ilustrative în care copii sa poate vedea cu exactitate lucrurile,fenomenele și obiectele pe care le discutam și de asemenea și jocurile logice, de îmbinare ar fi un real ajutor.