Problema sesizată
Problemele cu care se confruntă cei 35 de elevi ai clasei a III-a A (Micii Astronauți) sunt lipsa unei table interactive si lipsa mobilierului modular. Acest lucru afectează în mod direct activitățile elevilor prin neefectuarea temelor sau refuzul de a participa la activitățile care se bazează pe utilizarea tehnologiei, respectiv imposibilitatea elevilor de a lucra in echipe sau pe centre de interes.
Deși 10% din elevi se descurcă cu utilizarea tehnologiei, cunosc aplicațiile și platformele utilizate până în prezent, cea mai mare parte din elevi are nevoie de a exersa/experimenta tehnologia la școala, sub îndrumarea mea.
Prin utilizarea tablei SMART, elevii vor putea beneficia și de o oferta generoasă de lecții interactive de științe/ matematică/lb. română/arte vizuale, de experiențe interactive, concursuri, quizz-uri, proiecte STEM, eTwinning etc..
Cred cu tărie că învățarea din sala de clasă trebuie să fie o bucurie (elevii să facă ceea ce le place), cu multă „joacă” (să învețe unii de la alții, să se motiveze reciproc) si cu perseverență (să exerseze mult, încercare-eroare). O tablă interactivă în clasă si mobilierul modular (35banci+35scaune+1catedra) ne-ar aduce această bucurie, ne-ar da incredere in fortele proprii si ne-ar ajuta să ne adaptam cu usurinta schimbarilor sec. XXI.