Problema sesizată
Suntem un colectiv de 64 de cadre didactice, care intram in conexiune cu cei 818 elevi. Ne desfasuram activitatea in cele 4 locatii pe care scoala noastra le administraeaza.
Pandemia a dus cu ea si o noua abordare a actiunii de predare-învatare, cat si o presiune a timpului asupra noastra legata de continuturile vaste ale programei scolare. Odata cu ”scoala online” a trebuit să ne organizam in asa fel incat sa dam posibilitatea elevilor nostri sa nu ramana cu lacune in invatare, dar in acelasi timp, sa fim preocupati si de ”starea lor de bine”. A fost o perioada, si inca mai este, a experimentelor si a experientelor personale. Internetul ne-a oferit cursuri online gratuite si webinarii prin care sa invatam cum sa predam si cum sa folosim resurse educationale deschise.
Lucram cu elevi care provin din medii defavorizate care, de multe ori, vin la scoala incarcati negativ-emotional si care creaza probleme de comportament pe care le gestionam cu greu sau, care ne depasesc. In acelasi timp, pot spune ca, sunt oferite aceste cursuri contra-cost. Aceste costuri, de multe ori, nu ni le permitem din cauza salariilor mici ale profesorilor.
Nevoia noastra consta in:
cursuri de formare in domeniul TIC si de explorare a resurselor oferite de internet;
cursuri de formare in domeniul psihologiei copilului;
cursuri de formare prin care sa invatam gestionarea emotiilor copiilor si ale noastre;