• Elevi impactați: 251 elevi
  • Grupa de învățământ: Ciclu gimnazial
  • Urgența alertei: Urgenta
  • Unitatea scolara:Școala Gimnazială ”Ștefan cel Mare” Botoșani
  • Nevoi menționate: Electronice
Problema sesizată

Calculatoarele din laboratorul de informatică sunt uzate fizic și moral.
În acest an școlar, orele de Informatică și TIC, la toate cele 11 clase de gimnaziu, se desfășoară în sălile de clasă.
În laborator nu sunt condiții pentru ca orele să se desfășoare la un nivel acceptabil, doar 7 sisteme desktop PC corespund tehnic. O parte dintre acestea sunt folosite pentru orele online cu clasele în care sunt diagnosticați copii pozitivi la Sars-CoV 19. Estimez un necesar de minim 15 unități funcționale tip Home Office, noi sau second hand.
Nevoia este acută, elevii provin din familii cu nivel socio-economic modest, dispozitivele de care ei dispun acasă fiind telefoanele smart de pe care este greu dacă nu chiar imposibil să rezolve aplicațiile practice din programa școlară.
Programa disciplinei Informatică și TIC conține elemente de utilizare a tehnologiei informațiilor și comunicării iar elevii acestei școli au dreptul la egalitate de șanse în formarea și dezvoltarea competenței digitale.

Demersuri realizate

S-au făcut demersuri pe lângă autoritățile locale pentru a obține finanțare, dar nevoile școlii sunt mari și s-a considerat prioritate reamenajarea terenului de sport de care beneficiază toți copiii din școală (640). Pentru laboratorul de informatică anul trecut s-a obținut o donație în echipamente, dar ritmul accelerat al schimbărilor tehnologice și condițiile pandemice ce au presupus utilizarea la nivel maxim a resurselor IT de care dispune școala (reţea de calculatoare, internet wireless și prin cablu) și a determinat uzura morală și fizică a echipamentelor existente.

Detalii de contact
  • Institutie de invatamant: Școala Gimnazială ”Ștefan cel Mare” Botoșani
  • Localitatea Botosani
  • Persoana de contact: Hudișteanu Marinela
  • Telefon: 0751195211
  • Adresa e-mail: [email protected]
  • Alertă adaugată de: mhudisteanu
Localizare

Ale. Gen Ghe. Avramescu, nr 5 Botoșani

Cum mă pot implica

În calitate de persoană fizică sau persoană juridica, poți susține acest caz prin donații în bani, în bunuri, prestări de servicii sau pur și simplu activitate independentă de voluntariat. Dacă ai fost impresionat de caz, însă nu ai în acest moment posibilitatea de a contribui, poți ajuta la creșterea awareness-ului său distribuind-o pe rețelele de socializare.

Pentru a începe să contribui la soluționarea problemei, contactează unitatea de învățământ sau profesorul aplicant pentru a stabili strategia pe mai departe. În acest sens, platforma îți oferă multiple opțiuni de comunicare; accesând unul din butoanele de mai sus, poți suna, trimite un mail sau un mesaj în platformă persoanei de contact pentru această alertă. Butonul “Cum ajung” îți va clarifica poziția exactă a școlii, însă te încurajăm să contactezi aplicantul și să îl notifici înainte de a face o vizită instituției.

Împreună cu profesorul, stabilește o strategie de acțiune și identifică punctele exacte în care ai putea interveni pentru soluționarea problemei. Ulterior anunță-ne și pe noi în legătură cu progresul colaborării cu școala pentru a putea marca problema (sau parte din ea) drept soluționată.

Conectează-te cu persoana de contact

Completează următorul formular pentru a-ți arată intențiile față de alertă postată.

mood_bad
  • Inca nu exista comentarii.
  • Adauga un comentariu
    Dorești să oferi o donație?
    Nici o companie nu și-a exprimat intenția de a ajuta această alertă.
    Fii tu primul care se implică! Click aici

    Doneaza prin SMS Trimite mesaj "ELEV" prin SMS la 8845

    Donezi lunar 2 euro și susții educația copiilor din comunități vulnerabile.
    Vezi detalii

    Donează online oricât poți către activitatea depusă de Narada

    Fără să te coste nimic în plus, redirecționând, oferi un strop de putere în plus Asociației Narada, care să facă bine și în numele tău.
    Poți dona orice sumă

    Cazuri similare in care te poti implica