Problema sesizată
Sunt profesor pentru învățământul primar la Școala Gimnazială "Mareșal Alexandru Averescu" Adjud, jud. Vrancea. Acesta este al cincilea an pe care-l petrec cu " fluturașii mei" (clasa a IV-a), timp în care am împărțit momente de neuitat, uneori ușoare, alteori mai grele. De la izbucnirea pandemiei, ne-am confruntat cu necesitatea regândirii procesului de învățare, în sensul de a-l adapta pentru modul online.
Sunt adepta unui învățământ stimulativ pentru învățare, de aceea caut mereu soluții cât mai atractive pentru elevi. Pe parcursul școlii online am desfășurat zilnic ore pe platforma Google Classroom, am învățat să utilizez aplicații, am avut posibilități multiple de a organiza lecții interesante.
Întoarcerea în format fizic la școală a fost o bucurie atât pentru mine, cât și pentru piticii mei. Riscul de a reveni la o formă tradițională a instruirii poate fi diminuat prin implicarea tehnologiei moderne în activitatea didactică. Astfel, o tablă SMART ar contribui la organizarea unor lecții mult mai interesante și atractive, mai ales în cadrul orelor de istorie, geografie și științe. Un manual digital utilizat împreună cu tabla inteligentă asigură sporirea atractivității activităților didactice în rândul elevilor, motivându-i pe aceștia să se implice cu mai mult interes în învățare.