Problema sesizată
Învăţământul modern presupune o nouă abordare a educaţiei, prin promovarea metodelor didactice interactive, care să solicite mecanismele gândirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii. Iar unul din instrumentele prin care se poate dezvolta gîndirea și creativitatea este tabla interactivă.
Cabinetul de istorie al Școlii Gimnaziale Nicolae Iorga Ploiești are nevoie de o tablă interactivă pentru desfășurarea unor lecții interactive, atractive pentru elevi, care să îi ajute să înțeleagă mai bine anumite evenimente istorice, să poată vizualiza anumite instrumente digitale 3D și pentru desfășurarea diverselor proiecte atât pe platforma eTwinning, cât și în schimbul de experiență cu elevi din alte școli. Folosirea unei table interactive ar contribui, într-o măsură foarte mare, la îmbunătăţirea rezultatelor elevilor cât și la însușirea noilor cunoștințe din diverse domenii.Tabla Interactivă shimbă conținutul demersului didactic și favorizează dezvoltarea competențelor.